Fotorealistické vizualizace materiálu

Estimated read time 3 min read

Tento tutoriál se bude týkat fotorealistického vykreslování materiálů, ve kterých budeme používat štětce z programu Adobe Photoshop. Budeme vytvářet texturované koule jako v 3D aplikacích.Podle stejného návodu lze vytvářet mnoho druhů textur, které využijete v mnoha dalších tapetách a kresbách, které nás čekají.


Jako první pojďme vytvořit dokument, ve kterém budeme pracovat:
01
Opravdová šířka, zvolíme si šířku, nové vrstvy, kterou bude kruhová výseč :

02

Oblasti si nechte vybrané po celou dobu, co malujete. Náš první vzorek bude – rocková (kamenná) textura. Když už ale v podstatě pracujete v oblasti digitálních médií, máte milion způsobů jak to udělat: začněte fotkou a potom pracujte s pouhým štětcem.
Každopádně byste měli vědět, jak se dělá tento primitivní způsob a věc, že s pomocí obyčejných štětců může být posuzována jako malý podvod.
Zde jsou mé vlastní štětce všechny na 500px:

03

Teď skálu, v podstatě tahle skála neodráží odraz, jako například jiné horniny. Vždy byste měli zvážit stín – reflexní hodnotu materiálu.

04

05

Zde můžete vidět detaily: tečka rány a 1px základní škrábance štětce.

06

07

Materiál: Nyní má každý materiál různé odrazy –  hodnota stínu – v závislosti na mnoha věcech. Vytvořil jsem vlastní štětec pro svou tkaninu.
0809

10

Tu samou věc udělejte se zobrazováním a výběr ponechte na celou dobu.
11

12

Trochu objekt překryjte. Poskytuje kontrastní zelenou.
13

Podobným způsobem můžete pracovat i s jinými materiály, lze měnit odstíny i textury. Následně by pro vás neměl být problém začlenit vizualizaci materiálu i do pokročilejší grafiky, kterou si ukážeme v dalších návodech

Fotorealistické vizualizace materiálu

Tento tutoriál se bude týkat fotorealistického renderingu materiálů, ve kterých budeme používat

štětce z programu Adobe Photoshop. Budeme dělat texturované koule jako v 3D aplikacích.

Jako první pojďme vytvořit dokument:

Opravdová šířka:

Oblasti si nechte vybrané po celou dobu, co malujete. Náš první vzorek bude – rocková textura. Když už ale v podstatě pracujete v oblasti digitálních médií, máte milion způsobů jak to udělat: začněte fotkou a potom pracujte s pouhým štětcem.

Každopádně byste měli vědět, jak se dělá tento primitivní způsob a věc, že s pomocí obyčejných štětců může být posuzována jako malý podvod.

Zde jsou mé vlastní štětce všechny na 500px:

Teď skálu, v podstatě tahle skála neodráží odraz, jako například jiné horniny. Vždy byste měli zvážit stín – reflexní hodnotu materiálu.

Zde můžete vidět detaily: tečka rány a 1px základní škrábance štětce.

Materiál: Nyní má každý materiál různé odrazy – hodnota stínu – v závislosti na mnoha věcech. Vytvořil jsem vlastní štětec pro svou tkaninu.

Tu samou věc udělejte se zobrazováním a výběr ponechte na celou dobu.

Trochu objekt překryjte. Poskytuje kontrastní zelenou.

Další články:

Další články autora: