Švédský designer Daniel Carlmatz si rád zahrává se svou kreativitou a významy slov. Projekt, se kterým vás dnes seznámíme, vznikl jako výzva k vytvoření nového typografického loga každý den po dobu 365 dní s použitím běžného slova a přidáním souvisejících vizuálních prvků prostřednictvím symboliky, prostoru a fantazie.
Tvorba loga
„Inspirací pro roční výzvu bylo podívat se na tento typ designu z jiné perspektivy.“ Říká Daniel. Podařilo se mu vytvořit osobité návrhy, kterým nechybí důvtip a zajímavé pojetí významu. Výsledky jeho práce jsou opravdu pozoruhodné a kreativní, což dokazuje, že inspirace pro design je všude kolem nás. Nic se nemá přehánět, a proto Daniel nechtěl, aby byla loga přehnaně zajímavá, ale opravdu důvtipně vyřešená. Vybral si slova, která chtěl designově zpracovat a ta se také stala jeho inspirací. Při pohledu na některá loga hned pochopíte význam designu, u některých se budete muset zadívat víckrát, aby vás správné spojení napadlo. Podívejte se na loga a najděte v nich smysl a kreativitu.
Designer hledal ve slovech jejich podstatu a zakomponoval je do jejich ztvárnění. Tato loga by klidně mohla být užívána jako zajímavý návrh pro loga různých firem a podniků.
Královnou můžete být i na papíře, a to s pomocí loga. Dokážete si představit, že by se tato důvtipná loga dostalo do titulků novin?
Designér volil opravdu zajímavé způsoby, jak vyjádřit význam slova s jeho vzhledem.
Změny jsou někdy opravdu jen detailní, ale nesou velký význam.
I v takovémto slově lze najít význam, který můžete graficky ztvárnit. Není to nakonec možné u každého slova?
Jedna malá úprava a zajímavý design je na světě.
Máte štěstí?
Vidíte v designu vyříznuté štěně? Asi ne na první pohled.
I pandu zde najdete.
No není to dokonalé?
Originální ztvárnění názvu restaurace.