Můžete dnes nabízet ty nejlepší produkty nebo služby, ale pokud se o nich vaši klienti nedozví, vaše práce přijde vniveč. Marketing je proto běžnou součástí dobře fungující firmy. Co se dozvíte v úvodní analýze?
Úvodní analýza firmy
První kontakt s marketingovou agenturou je vždy osobní. Zástupce firmy zjišťuje, na jakém poli podnikáte, pojmenovává se vaše konkurence, silné a slabé stránky vaší firmy, ale především se hledají nové příležitosti k růstu. Úvodní analýza se poté provádí také v prostředí online businessu, ve kterém se dnes pohybuje drtivá většina firem. Zde se nutné projít základní stavební kameny vašeho působení.
SEO pomáhá být vidět
Úvodní analýza SEO ukazuje, zda je vaše firma vidět nejen na poli face to face podnikání, ale také ve virtuálním světě. Právě zde se přesunula celá řada klientů, je proto nutné se přizpůsobit době a vhodnými způsoby své zákazníky oslovovat zde. SEO, tedy optimalizace vašich webových stránek pro vyhledávače, vám pomůže v mnohém. Především vás správně nastavené SEO vyšvihne na první místa vyhledávání – přesně tam, kde své informace hledají vaši klienti. Bez dobře fungujícího SEO vás vaše konkurence velmi rychle předběhne.
Důležité jsou konverze
SEO analýza má velký vliv na budoucí podobu vašich stránek. Pokud se postaráte o to, aby byla optimalizace provedena co nejdříve a v kvalitním rozsahu, můžete se postarat o významné zvýšení konverzí vaší firmy. Aby bylo SEO účinné, musí být jeho efekt dlouhodobý. Firma zabývající se marketingem se tak postará o to, abyste své aktivity cílili na relevantní zákaznický panel, a aby se marketingové aktivity stále přizpůsobovaly vašim aktuálním potřebám a požadavkům.
Úvodní analýza SEO napoví o reálném stavu vaší firmy. Poté se může přejít k optimalizaci vašich stránek pro vyhledávače, kdy budou vaše stránky přivádět více zákazníků.