Reklamní kampaně by měly být spojené i s podporou vaší značky. Tedy brandu. Jak na to? Jak uvádějí i profesionálové z Offsign.cz, důležitá je jedna hlavní věc. Která to je? Důležité je být na očích. Jak toho dosáhnout? Pomocí správně realizované reklamní kampaně. Společně se podíváme a několik osvědčených cest.
Auto jako reklamní nosič
Máte firemní vozy, které cestují po celé republice? Využijte jich. Může se jednat o skvělý reklamní nosič, který uvidí během dne tisíce lidí. Zapomeňte na drobná loga v zadní části. Pokud má být budování brandu efektivní, je vhodné využít kompletní polepy aut. Dnes nejde o nic složitého, ani drahého. Stačí oslovit správného profesionála. Při návrhu konkrétního polepu je vhodné soustředit se na:
- Využití firemních barev
- Znázornění firemního loga
- Uvedení kontaktních údajů
Ukazujte se na tematických akcích
Druhá cesta, jak se dá efektivně podpořit brand, je spojena s tím, že se budete ukazovat na různých tematických akcích, které alespoň trochu souvisí s vaším produktem, nebo vaší službou. Zde nestračí jenom být, ale je třeba zaujmout. Jak na to? Ideální možností jsou takzvané roll-upy. Ty jednoduše rozbalíte a pověsíte, a v tu chvíli získáváte efektivní reklamní nosič, pomocí kterého na sebe upozorníte kolemjdoucí. A i když se nezastaví, mohou si zapamatovat vaše logo, název firmy, i další poznávací znamení.
Vylepšete své zázemí
Máte kancelář, nebo prodejnu? Potom nebuďte takzvaně neviditelný. Dost možná kolem vašich dost projdou i desítky nebo stovky lidí, kteří nevědí, co je uvnitř. Vy jim to však můžete říci. Jak konkrétně? Velkým hitem jsou polepy výloh. Jak proto, že díky nim upozorníte, co se nabízí uvnitř, tak i proto, že tím podpoříte svůj brand. Až budou lidí chodící okolo shánět vaše zboží a služby, vzpomenout si právě na vás. I tudy vede správná cesta, jak být na očích.