Reklamní nabídky

Jak se na internetu loví zákazníci?

Mít byznys také online, to by dnes měla být samozřejmost. S pomocí webu jste otevření doslova celému světu. Svět se o vás však nedozví, pokud web nebudete nijak propagovat. Pokud chcete růst a zvyšovat množství zákazníků, je třeba mít pravidelný rozpočet, který budete investovat do online reklamy. Jednotlivé druhy online propagace se mezi sebou liší a jako základ byste měli považovat především PPC reklamu.

Proč je PPC reklama důležitá?

Mnoho lidí neví, ppc kampaň – co je to, přitom vídají takové reklamy neustále. Kdykoliv jste ve vyhledávání, koukají na vás v textové podobě. Když si prohlížíte obsah různých webů, ukazují se vám v mnoha formách, od obrazové reklamy až po videoreklamy nebo třeba animace. U této reklamy neplatíte za to, že se lidem zobrazuje, ale jen za to, když se přes ní někdo proklikne na váš web. Tato reklama může být spuštěna již v horizontu několika dnů a starat se vám o zdroj zákazníků. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů. V tuzemsku se využívá zejména PPC reklama Sklik od Seznamu a Google Ads od Googlu, viz https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-google-ads-a-sklik.

Když budete chtít s PPC reklamou začít, můžete to udělat buď svépomocí nebo se specializovanou firmou. Je důležité vědět, že udělat úspěšnou PPC kampaň není nic jednoduchého a bez potřebných znalostí a zkušeností se vám to nikdy nepovede. Neztrácejte čas a peníze zbytečným riskováním. PPC reklamu vám kompletně zajistí marketingová agentura na Seoconsult.cz, která má s touto propagací mnohaleté zkušenosti a prokazatelné reference. Založí vám reklamní účet, reklamu správně nastaví a spustí vám jí už do 5 pracovních dnů. Bude ji spravovat tak, aby vám přinášela ty nejlepší výsledky, které budete pozorovat přes analytické nástroje.